Maschera per l'electricità, risorsa o gimmick?

L'annu 2020 hè obligatu à esse ricordatu cum'è un annu quandu u mondu era affundatu in a bughjura da una epidemia. Per furtuna, u nostru paese hà riagitu prestu è derrota u romanu coronavirus a ogni costu. Avà, pudemu digià vede u lume prima di l'alba.
Se vulete dì chì in questu cinque mesi di bughjura, u più grande cambiamentu in l'abitudini di e persone, deve esse purtatu una maschera. I maschere sò da esse à a cima di a lista di persone da fà sempre è induve andanu. Parechje persone scherzanu chì a mascara hè l'ughjettu di moda più populari in 2020.
Ma à u cuntrariu di l'altri articuli, e maschere aduprate da e persone sò spessu elementi dispunibuli chì ci vole à rimpiazzà spessu. In particulare dopu a ripresa di u travagliu, a dependenza di e persone nantu à e maschere hà aumentatu parechji livelli. Hè saputo chì almenu 500 milioni di persone in Cina sò tornati à u travagliu. Hè à dì chì 500 milioni di maschere sò aduprate ogni ghjornu, è à u listessu tempu, 500 milioni di maschere sò scartate ogni ghjornu.
Queste maschere abbandunate sò divise in duie parte: una parte hè e maschere aduprate da i residenti ordinari, chì sò di solitu classificate in i toglie domestiche per automaticamente, chì hè induve a maiò parte di e maschere; L'altra parte hè maschere aduprate da i pazienti è u staffu medico. Queste maschere sò classificate cum'è rifiuti clinichi è disposti da canali spiciali perchè ponu causà a trasmissione di u virus.
Alcune predichendu chì 162.000 tunnellate di maschere scartate, o 162.000 tunnellate di basura, seranu pruduciute in u paese in 2020. Cum'è un numeru generale, ùn puderemu micca veramente capisce u so cuncettu. Per u 2019, a balena più grande di u mondu pesarà 188 tunnellate, o l'equivalente di 25 elefanti giganti adulti. Un calculu simplice suggerissi chì 162,000 tunnellate di maschere scartate pesaranu 862 balene, o 21.543 elefanti.
In ghjustu un annu, a ghjente pò fà una quantità tamanta di rifiuti per e maschere, è a destinazione finale di questi rifiuti hè di solitu una centrale elettrica di incinerazione di i rifiuti. In generale, una centrale elettrica di incinerazione di i rifiuti pò generà più di 400 KWH di energia elettrica per ogni tunnellata di rifiuti brusgiata, 162,000 tunnellate di maschere, o 64,8 milioni KWH di energia elettrica.


Tempu di posta: 20-20 di Maghju