Lockdown: HC dumanda à Maha di risponde à una richiesta sanitaria

Mumbai, 29 May (PTI) U High Court di Bombay hà venutu u venerdì à u guvernu di Maharashtra per risponde à una petizione in cerca di una direzzione per dichjarà i tovaglioli sanitarie cum'è una commodità essenziale è per a so furnitura à e donne povere è di bisognu in u pandemicu COVID-19.

A petizione, presentata da studenti di dirittu Nikita Gore è Vaishnavi Gholave, hà suscitatu preoccupazioni per i guverni cintrali è statali di ùn implementà una gestione efficace di l'igiene menstruale, dendu chì e donne è e donne adolescenti affrontanu barriere.

"I guverni cintrali è statali ùn anu pagatu alcuna cura per l'implementazione efficace di a gestione di l'igiene menstruale, chì hè custituita da l'accessu à e cunniscenze è l'infurmazioni di menstruazione sicura, assorbenti menstruali sicuri, acqua è infrastruttura di igiene è cusì", a dichjarazione hà dettu.

L'accusa hà dettu, in vista di u focu COVID-19 è di a seguente serratura, un gran numaru di migranti, lavoratori di salari di ogni ghjornu è e persone povere, cumpresi zitelli, ragazze è donne adolescenti soffrenu.

"Mentre u Centru è u guvernu statale aiutavanu queste persone cun alimenti essenziali, anu fallutu di piglià cura di e ragazze è di e donne in ùn avè micca furnitu articuli d'igiene menstruale cum'è tovaglioli sanitari è altre strutture mediche", a petizione hà dettu.

L'accusa hà dettu chì e donne passanu da a menstruazione ogni mese è in altri per gestisce in modu igienicu, e instalazioni basiche cum'è u sapone, l'acqua è l'absorbente menstruale eranu un must, è, se questi ùn eranu micca dispunibili, allora duverà infezioni batteriche in l'urinariu. tratti è sistema riproduttivu.

A petizione hà cercatu à u tribunale per guidà u guvernu è altre autorità per assicurà a dispunibilità di tovaglioli sanitarie gratuiti, servizi igienici è medicale à tutte e donne povere è di bisognu durante u periodu di blocco.

A petizione hà cercatu a pruvisione è a distribuzione di serviti sanitarii sottu u Sistema di Distribuzione Pùblica à u paru cù altre materie prime essenziali, à e persone necessite, se micca gratuitu, allora à un prezzu raghjunable è ragiunate.

Un bancu di divisione di Chief Justice Dipankar Datta è Justice KK Tated, venneri hà direttu u guvernu statale per risponde à u preghjudiziu è l'avete publicatu per un'altra udienza a semana prossima. PTI SP BNM BNM

Disclaimer: Questa storia ùn hè micca stata editata da Outlook Staff è hè generatu automaticamente da i feed di l'agenzia di notizie. Fonte: PTI


Post tempu: Ghjugnu 03-2020