Diaper Adolescenti Unisex Monousu per anziani

seniors-holding-hands-beach

s-l1000 (1)

Metudu / Passu 1:
Prima, i pannelli adulti sò faciuli d'utilizazione. I pannelli adulti umanizati sò diffirenti di i pannelli di u zitellu. A cunvenzione di i pannelli adulti hè assai impurtante. Per ottene questu, a forma è a struttura di i pannelli adulti sò cunsiderati currettamente. I cinghiali di cintura ponu esse appiccicati liberamente ripetutamente in l'area di pattu di a cintura anteriore in a dimensione di a cintura currispondente, chì hè còmuda è còmuda. Pusà è ripiglià hè assai convenientu, cusì i cunsumatori ùn averemu micca inconveniente in a vita. Serà assai cunvenutu quandu cambiassi pannelli per a vostra famiglia.

High-Quality-8-10pcs-Leakproof-Disposable-Adult-Diaper-Incontinence-Absorbent-Brief-Water-Absorption-Elderly-Postoperative-Pants

Metudu / Passu 2:
Siconda, quandu i pannelli per adulti sò estremamente magre è ligeri, l'adulti spessu necessitanu di cunsiderà a privacy quandu portanu i pannolini, sperendu di portà più leggeri è più sottili, è di ùn esse nutati è scoperti. Questu hè di travaglià dura nantu à u materiale di tela di u pannolier. I pannelli adulti sò fatti di tessuti liggeri cù una grande capa di core di aspirazione di polpa di pelusa impurtata, chì ponu infiltrarse rapidamente è acqua di deviazione. Dopu vèstinu, hè ben ligeru è energicu cum'è a ropa intima ordinaria, è ùn si ponu vede alcuna traccia chì pruteghja in modu efficace a privacy di l'utilizatori è riduce u complexu d'inferiorità.

s-l1000

Metudu / Passu 3:
U terzu, i diaperi adulti anu una forte capacità per assorbà l'acqua. Cum'è un pannolinu, l'abilità di assorbe l'acqua hè di sicuru assai impurtante, in particulare per i pannelli adulti. Se l'absorzione di l'acqua hè troppu poveru, pruvucarà l'umidità, chì hè assai incomoda dopu un longu tempu, è ancu ferite. Per risolve stu prublema, i grani assorbenti sò usati in i diaperi per assorbe l'urina. L'ingrossu per acqua pò assorbisce è chjude decine di volte u so propiu pesu d'acqua, è rivenì à fine di fà a capacità di assorbimentu d'acqua di u pannellu ghjunghje à u massimu.


Tempu di posta: 21-20-20