Assorbenza di a terza generazione di mutandine sanitarie di periodu

news

Assorbenza di a terza generazione di mutandine sanitarie di periodu
Vantaghju:
1; Assorbimentu a struttura di legnu di core core + Struttura hibrida SAP, struttura core cumpleta.   
2; rinfrescante è transpirabile cù 4000 ventilatori per metru quadru, scarpa veloce, micca sfondata.   
3; specificazioni di u produttu applicanu a circonferenza di cintura; codice mediu; 52-100CM, codice L; 66-110CM.   
4; sperienza: suave, vicinu, bella, rinfrescante è transpirable, senza prova di filtrazione, senza odore, comodo è forte.

Comparatu cù prudutti simili in u mercatu
1; a circunferenza massima di cintura di prudutti simili hè 100CM
2; pò esse fattu solu di prudutti di pulpa di legnu gruesu, restrizioni di cundizione di l'equipaggiu3; adupranu generalmente circa 2.500 ventes per square

Spessore è dulcezza di e mutandine sanitarie di a terza generazione
Vantaghju:       
       U gruixu di a tovagliola di u produttu hè solu circa 2MM, è hè fattu di u spessore di u napkin sanitariu di 420MM. Pertenece à a più fina servietta sanitaria di u mercatu.    
     

news

news

 U cunfortu generale hè perseguitu cù materiale estremamente soffiu, più prudutti più diluenti è menu di cuntrollu di cola. A dulcezza di u pruduttu hè più suave chì prudutti simili.
Comparatu cù prudutti simili in u mercatu    
       Attualmente a maiò parte di i prudutti simili nantu à u mercatu sò principalmente strutture di paddle in legnu, chì sò assai spesse è ghjunghjenu
       Più di 4 MM, pruduttu da u prucessu di tirà i pantaloni. L'attrezzamentu ùn hà micca a capacità di pruduce prudutti ultra-sottumessi à tuttu corpu.
       Pruduttu, cusì u pruduttu hè magre è suave.

Disegnazione di fuga di e mutandine sanitarie di a terza generazione
Vantaghju:
U corpu elasticu di a schiera adopta un grande disignu di curva S, chì permette à l'utilizatori di u corpu à vèstinu un pappu pienu dopu chì i fianchi sò purtati, chì risolve u prublema di fuga durante l'eserciziu o una gran quantità di excrezione in paragunà cù prudutti simili.    
A schiera posteriore adopta 150MM larghezza anti-spalle di schernu unicu grande design di cola + super soft imitazione fuga laterale prutezzione stereo + 150MM di alta densità di cintura vicinu à u corpu, 360 gradi per risolve u prublema di prevenzione di fughe di u produttu.
Comparatu cù prudutti simili in u mercatu
      

news

 Attualmente, i prudutti simili nantu à u mercatu anu una cattiva applicabilità à i tipi di corpu sfarenti. E persone grasse è magre, sentenu chì u buttone anu un sensu di tensione, è si cuntrattaranu in l'inguine quandu caminava è esercite.       
Nisun schernu 150MM di scala anti-ritornu unica grande cunnessione di cola ùn pò impedisce effettivamente u risicu di fughje.

news

Disegnu di a ropa di a terza generazione mutandine sanitarie
Vantaghju:
Sicondu l'usu speciale di a banda di gomma, u disignu di u pruduttu adopta u disignu di e trè parte di l'abdomen, u buttone è e trè parte di u corpu elasticu. Risolve u prublema chì e trè parte sò piane è vicinu, chì mellora significativamente u cunfortu è a bellezza di l'utilizatori.      
U disignu di l'engranaje hè basatu annantu à e caratteristiche speciale di u corpu umanu è di a cumminazione; u corpu elàsticu hè designatu in a parti più bassa di u pruduttu per fà chì u corpu elasticu tiranu versu up.     
     

U corpu absorbente hè in cuntattu strettu cù a pusizione di excrezione di u corpu umanu sottu a forza di tirante ascendente per impedisce l'escrementu da passassi à altre pusizioni. Comparatu cù prudutti simili, risolve l'effettu di l'absorzione secca è rapida da l'excrement.
Comparatu cù prudutti simili in u mercatu
Attualmente, u stessu tipu di prudutti sò basati nantu à a tecnulugia di pantaloni pull-on per adulti, per quessa a maiò parte di elli ùn sò micca equipati di u disignu di u materiale è di a funzione di rottura di a banda di gomma. U pruduttu hè generalmente arrugatu è hà una sensazione di riposu, risultatu in cunsulazione ridutta.    
Attualmente, solu Sophie adopta sta funzione di cuncepimentu, è a maiò parte di l'altri prudutti ùn anu micca sta funzione di cuncepimentu.

Disegnu in cintura di e mutandine sanitarie di a terza generazione
Vantaghju:
A circonferenza generale di a cintura hè pensata secondu a curva di u corpu umanu aduprendu densità elastica specifica. Appressu un corpu elasticu à a cintura, i fianchi è i fianchi più bassi
In cunfrontu cù prudutti simili, risolve a vicinanza è u cunfortu di diverse curve. E un forte sensu di l'abdomen, ci hè un certu sollievu di dismenorrea.
U sigillatu chjusu da i dui lati di a cintura hè pensatu cù sigillatura ultrasonica, chì serà più suave è più còmode. In cunfrontu cù prudutti simili, risolve u prublema di friczione è di u malu di a pelle causatu da un sigillatu duru è duru.

news

Comparatu cù prudutti simili in u mercatu
A circonferenza di cintura di i prudutti simili hè generalmente gomma, a banda di gomma hà un grande lacciu, è a forza elastica hè coherente da a cima à in bassu. A causa di a piccula quantità di materiale elasticu, u pruduttu hà una sensazione di arrugata dura, chì porta à una sensazione forte durante l'usu.
A maiò parte di i prudutti simili sò termo-cumpressi da i dui lati di a cintura, dannu in una struttura dura da a cima finu à u fondu di i giunti di a cintura, a perforazione, a forte sensazione di u corpu straneru, l'usu scomdu è u dannu di a pelle.

news

Disegno di valore di faccia esternodi a terza generazione mutandine sanitarie
Vantaghju:
Aduttendu un cuncepimentu di pacchettu generale di un pezzu, u pruduttu hè chianu, chì propugna à a stampa.U mudellu hè più efficau cà cuncurrenti simili in migliurà l'aspettu è l'aspettu di u pruduttu.A struttura di tela strisce super elastica è u core di assorbimentu sò integrati per risolve a funzione di a cumminazione di a ropa sottu è u corpu absorbente.Adopta l'ergonomia è l'imitazione di e donne di moda per i disegni di robba. L'apparizione di u pruduttu hè cum'è una ropa sottu à u triangulu femminile. È visualmente trendy è cunforma à l'estetica femminile. L'esperienza hè una piccula ropa sottu cù un altu valore.

Comparatu cù prudutti simili in u mercatu
U stessu tipu di produttu hè in realtà una versione di ajuste di u prucessu di pull-up di un criaturu o un adultu, solu hà cambiatu un altru nome.
L'apparizione di u pruduttu hè inugnale, a rughe hè forte, è l'impressione hè un diaperu adultu.
Attualmente i stessi prudutti sò tippi di trè pezzi, u materiale di trè pezzi hè menu, è a cintura esterna è u margine di u ligame core sò facili per esse burded è delaminati, chì afecta l'aspettu.
Attualmente, i prudutti simili sò paragunati cù i nostri prudutti, è ùn avemu micca u vantaghju di a nostra descrizzione di u produttu. 


Tempu di riposu: 3/03-2019