A Macchina di Maschera Faciale di Kafurou Yoho per Coronavirus Covid-19 in 2020

08

Maschere Pianu dispunibuli 3ply per i travagliadori non sanitarie, chì cumbatte cù Coronavirus.

banner1

02

Cumu funziona a Maschera di Face
Quandu qualchissia chì hà tosse COVID-19, stende, o parle, mandanu picculi goccioli cun u coronavirus in l'aria. Questu hè induve una maschera pò aiutà.

Una maschera visuale copre a bocca è u nasu. Pò bluccà a liberazione di gocciole piene di virus in l'aria quandu si tosce o sbulicà. Questu aiuta à rallentà a diffusione di COVID-19.

E maschere facciali ponu pruteggevi di coronavirus?

Una maschera di faccia di tela ùn blocca micca cumplitamenti u coronavirus. Ma hè una strata aghjuntu di prutezzione per voi è e persone chì vi circundanu quandu vi aduprallu cù u lavu regulare di e mani è e misure di distanzamentu suciale cum'è stà à 6 piedi luntanu di l'altri.

Tipi di Maschere di Face per Coronavirus
Maschere per i travagliadori in salute

N95i respiratori è e maschere chirurgiche devenu esse riservatu per i travagliadori di salute è i primi risposti. Perchè ùn ci sò micca abbastanza di queste maschere per ognunu, hè impurtante chì vanu in i medichi, infermieri, è altri persunali medichi chì ne anu più bisognu.

N95e maschere respiratrici si trovanu bè in u vostru visu Filtra i 95% o più di e particelle più chjuche in l'aria. Ma ci vole à adatta ghjustu ghjustu per travaglià.
E maschere chirurgiche sò spessu blu cù cunfini bianchi. Ingannu stessi in u nasu è a bocca. Questi maschere si scutanu di contra e grandi gocciole chì venenu da una tosa o sternitura di una malata, ma sò troppu sfurati per pruteggià contra tutti i germi. È ùn ponu micca bluccà e particelle più minuscule chì ponu trasportà coronavirus.

Maschere per i travagliadori micca di salute

E maschere di tela sò megliu per e persone chì ùn travaglianu micca in cura di salute. Eccu alcuni consiglii da tene à mente quandu faci u vostru propiu o cercate maschere fatte à manu:

1> Pudete fà cuttighja u tissu, arricchjallu intornu à a vostra faccia, o plegà intornu à alcuni legami di capelli per cicli d'orechja.
Aduprà almenu duie strati di materiale.
2> Puderete aghjunghje un sacchettu per un filtru. Assicuratevi di ripiglià prima di lavà a mascara.
Aggiungi una cinta di cobre o di filu in u nasu di a maschera per aiutà à adattà megliu.
3> Per cumprà altre tipu di maschere:

Verificate i magazzini per e maschere di polvera. Sembranu assai cum'è respiratori N95 ma ùn filtranu micca quant'è particelle.
I mascheri di neoprene ponu aiutà à piantà i gocciuli chì ponu purtà u virus.
Pruvate d'utilizà un gaiter di u collu - un pezzu di materiale assuciatu in un ciclu - fattu di tela sintetica stretcha. Fold it in multiple layer se u materiale hè magre.

banner3

Jiangxi Yoho Technology Co., LTD mutandine di u periodu menstruale dispunibili per e donne manufatturante,
in 2020, a nostra sucetà cumencia à produzzione maschera dispunibule, per sustene a mancanza di maschera in u mondu,
avà u Virus di a China era stata cuntrullata, ma a nostra sucetà vole ancu pruduce maschera, a maschera serà u nostru pruduttu principale,
prutegge a vostra salute, cummattimentu cun Coronavirus, supportu per l'amicu à l'esteru.

7

Cumbattimentu ~~~

516832_banner

Cina sò sempre cun voi.


Tempu di posta: 20-20 di Maghju